God morgon söndag!

vaknade precis. och det är sjukt varmt ute. termometern visar 33 grader i solen. idag blir det tunn klänning och flippflopp! mormor kommer och hämtar mig vid elva, vi ska åka till röda cafét och fika. det är jätte mysigt där. ett rött litet hus med vita knutar som ligger precis vid vattnet. så har dom massa goda bakelser och mackor också (: mums!

efter vi varit där kör hon hem mig igen, ska plugga och så idag. är ju bara "ledig" från skolan på lördagar (även fast jag envisades med att sitta lite i går också..) så idag blir det plugg! äta middag med älsklingen och sen ska jag ev. hem till en kompis på kvällen.

sitter och dricker ett glas vatten med citron. ska göra lite frukost nu och kika bloggar (: sen duscha, klä på mig och ja, sen kommer hon ju vid elva.

ha en jättemysig dag allihopa! hörs lite senare! puss&kram <3



har jag sagt att jag läängtar till hösten och alla gosiga koftor?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback