hemma.

hej kära ni (: nu är jag hemma efter en jättetrevlig och rolig kväll med calle och compani. har varit på tre uteställen, först fåfängan, satt utomhus med hög musik, drinkar och utsikt över hela stockholm. helt underbart vackert. sen tog vi en taxi till la roche i gamla stan och tog varsitt glas vin och sen promenerade vi vidare till stureplan och hamnade på vassa eggen. älsklingen kom dit efter ett tag och satt med oss innan vi åkte hem. stannade på mc donalds drivein och åt mat. mums! har haft en mer än bra kväll. mycket bra!

nu ska jag dyka i säng,. så skönt att vara hemma. kommer nog snurra en del när jag blundar. haha. blev fyra drinkar och ett glas vin. och jag som aldrig dricker.. så kan det gå (; och jag har inte gjort av med en spänn ikväll. snälla vänner man har! minst sagt!

vi hörs mer imorgon. mysan kommer vid tolv till centralen. ska bli så underbart att få krama om henne igen <3 underbara männsika!

sov så gott nu (: det kommer jag göra! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback