ikea.

hej allihopa! har precis duschat av oss allt småhår. har klippt älsklingen (: han blev jättefin. som alltid <3 jag har precis smort in mig med body lotion och ska klä på mig. idag blir det myspyskläder. älsklingen står fortfarande i duschen och lägger en lermask från lush. den är slut snart.. måste köpa en ny. helt frälst!

vi åt en mysig frukost med havregrynsgröt med äppelmos och mjölk, mackor, juice och te i stora muggar. proppmätta minst sagt. sen satt sig alex på balkongen med sin kopp te och pratade med sin familj medans jag städade i köket.

när vi har fått på oss kläder osv, så åker vi till ikea! mysigt att strosa runt där ett tag. sen åker vi hem och lagar middag. måste ta fram ett paket med kycklingfilé också. men sen åker vi (:

hörs senare. ha en jättemysig em. puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback