Lördag!

hej på er (:

tar en liten paus i pluggandet.. ja, jag vet, det är helg och jag pluggar. så det ska bli skönt att sänka farten lite nu på måndag! vi gick upp vid halv ett. somnade runt fem när vi hade bäddat rent i sängen. somnade på en gång. vad så himla trött! men vi hade det skitmysigt hos helena och joakim igår. mysigare människor får man ju leta efter (: tack för igår gumman! <3

älsklingen min gjorde jättegod frukost till oss, sen satt vi och myste länge. gick in till vardagsrummet, lyssnade på massa abba musik och jag masserade honom i ansiktet (: sen började han städa när jag satt mig och pluggade. han har tvättat alla fönster, städat i badrummet, i köket, skåpluckorna, dammsugit och moppat golvet. världens bästa sambo! (: han är underbar att bo tillsammans med! <3 är så lyckligt lottad!

just nu är han och köper ut ett paket linser till mig. ska ju ut ikväll med lite vänner och glasögon är det sista jag vill störas av. dom glider ju bara ner :P ska bli jätteroligt! var jättelänge sen jag var ute och jag är riktigt partysugen! calle och jag har känt varandra i över sex år, och har tagit upp kontakten igen. vi är så lika varandra på insidan och det är kul att ha någon att prata om det "riktiga" livet med. blir många djupa diskutioner mellan oss! sen kommer darlingen och hämtar mig när vi är klara (: snällis!

ska äta lite middag snart, blir rester av lassagnen vi åt i förrgår. mums! ska bara göra en ny sallad till. lassagne är mycket godare när de stått ett tag tycker jag! sen ska jag duscha, sminka mig och välja kläder. tror det blir ett svart tight fodral och sotade ögon. låter fint va? (:

nej, nu ska jag återgå till studierna. så jag kommer iväg sen (: puss&kram och ha en jättebra lördag!



här är klänningen jag tänkte ha ikväll.


Kommentarer
Postat av: Emma 2 barnsmamma & STOLT

Ååhhh...vad fiiin du är ;)

Lycka till ikväll o ha roligt.

Det förtjänar du som PLUGGAR som en "idiot" hahah



Pussar i massor Emma

2009-08-15 @ 21:46:52
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback