Lycka.

lycka för mig är att vara nära människor jag älskar
lycka för mig är att få visa uppskattning och bli uppskattad
lycka för mig är att skratta tills jag får ont i magen
lycka för mig är att få gosa ner mitt ansikte i mina katters mjuka päls
lycka för mig är att titta ut över stjärnhimlen och dra några djupa andetag
lycka för mig är att gå en mysig promenad
lycka för mig är att lyssna på musik jag tycker om
lycka för mig är att få en varm kram
lycka för mig är att titta på en bra film
lycka för mig är att bli älskad utav dig och älska dig.

vad är lycka för dig?



Kommentarer
Postat av: Mysan

lycka för mig är du<3

2009-08-19 @ 13:35:53
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback