måndag!

hej alla där ute. jag får skriva lite fort nu, måste få i oss lite lunch innan jag ska till läkaren. har varit inne i stan och färgat ögonfransarna och ögonbrynen. blev jättebra, fast ögonbrynen ser lite roliga ut eftersom färgen fastnar på huden under också :P men det går ju bort om någon dag! hur som helst. nu ska vi äta lite lunch och sen åker vi till läkaren på kungsholmen och sen åker vi hem, lagar middag och efter det åker älsklingen till sina föräldrar och hjälper sin lillasyster med hennes dator som krånglar.. så jag är hemma ensam i fem timmar. gissa vad jag ska göra då :P ja, plugga! så det blir det. hela kvällen. och lite ska jag sy också. tänkte jag (:

hoppas ni mår underbart! vi hörs lite senare. puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback