monday.

måndag idag och jag har legat och halvslumrat med feber ): sen har jag pluggat och umgåts med alexander såklart. som makade sig upp ur sängen vid ett tiden (: sömntuta! jag gick upp vid tio när klockan ringde, inte för att jag det minst sugen på det, men det var ändå skönt att komma upp. kallt här hemma, så jag har myst runt i mjukisbyxor och fleecetröja och fårskinnstofflor, men huttrar ändå. skulle behöva sjunka ner i ett varmt bad! åt frukost framför tvn och sen har vi bara myst runt här hemma. jag känner mig inte helt okej i kroppen. så jag hoppas inte att jag blir sjuk nu. sånt hinns inte med :D jag fyller ju år snart. ska iväg snart och handla mat, vi har en riktig ungkarlskyl här hemma. så det ska bli skönt att få fylla på den lite (:

ska ta och hoppa in i duschen nu och piggna till lite. sen åker vi och handlar. vi hörs lite senare. ska hem till calle vid nio och umgås, men jag bloggar nog därifrån (:

ha en jättemysig dag nu! ta hand om er. puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa om min tävling

http://www.lovemercury.se//2009/august/ny-tavling.html

2009-08-31 @ 21:38:51
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback