natti natt.

uff, nu blev det sådär sent igen. men filmen var ju så söt. var tvungen att titta klart (: har haft en bra kväll iallafall. gjorde en macka och en kopp te och tände lite ljus och tittade på filmen. slängde sängkläderna i tvättmaskinen tidigare, så nu ska jag bädda rent i sängen. har egentligen ingen större lust ^^ men tyvärr så är det ju ganska oskönt att sova utan lakan (; så det är bara att fixa! sen ska jag dyka ner i sängen. tomt och ensamt, tur att jag har massa nallar att kramas med när alexander jobbar. jag blir nog aldrig för gammal för sånt (:

imorgon ska jag plugga på dagen, sen ev. ska jag iväg och fika på ett slott med mamma och mormor och sen på kvällen kommer mamma hit och vi ska ha lite tjejkväll med spa och film och middag och sånt mysigt (: ska bli jättetrevligt!

nej, nu börjar jag bli riktigt sömnig! dax att sova! sov så gott nu, så hörs vi mer imorgon! puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback