ny vecka!

måndag igen, gud vad veckorna rusar förbi. gäller att ta vara på tiden som är nu! (: jag sitter ute på balkongen i en oversize t-shirt från indiska som är så skön! det är min slapp t-shirt som jag alltid har hemma när det är så varmt. den är sval och bekväm! idag är det inte så jättevarmt, vilket jag uppskattar! idag är det som sagt plugga som gäller och jag är inne på min andra vecka i samhällskunskap! fick alla rätt på provet och mvg på inlämningsuppgiften. och det glädjer mig, för det här ämnet var verkligen tråkigt! jag ska aldrig bli politiker, haha! (:

jag struntade i filmen i går, satt bara i soffan och lyssnade på musik och drack te. myste med katterna och tog det lugnt. sen fixade jag iordning mig och kom i säng vid tolv. skönt! sov till elva och har tagit det lugnt på morgonen med lite prat med kompisar på facebook och nu sitter jag och äter frukost, te, jucie och mackor med ost. mums! ska väcka älsklingen vid halv två med frukost, sen kör han mig till läkaren. mycket läkarbesök nu. alla kommer på en gång! men så är det (: sen ska jag plugga på dagen och ikväll får vi se! har en film som jag vill se, så den ska jag nog titta på!

ska äta upp frukosten nu och sen fixa lite innan vi åker till läkaren på kungsholmen.

vi hörs senare! ha en jättemysig dag allihopa! puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Doris

Samhällskunskap som är så fantastiskt intressant! Inom den samhällsvetenskapliga arenean trängs även sociologi och psykologi och vävs ihop med politiken m.m.



Gör det intressant!

2009-08-10 @ 14:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback