önske lista

hej underbaringar! mår ni bra?

Jag lägger upp lite vart efter.. vad jag önskar mig till min 24 åriga
födelsedag som är nu i början av september! först ut var det en
grön kånken ryggsäck från fjällräven och nu ett par stickade raggsockor
från indiska. visst är dom helt underbara! dom ser väldigt mysiga ut (:

just nu sitter jag och myser med lucifer som har bänkat sig här brevid min
laptop med mig inne i datorrummet. han tycker nog att jag rör för mycket
på mina händer för han lägger sin ena tass på min ena hand så jag inte
kan skriva :p gulle.

ska snart fortsätta ute i köket. har pluggat lite och tänkte kolla på en film
snart. calle frågade om jag ville med ut och umgås lite. men jag är döds
trött, så ikväll blir det myskväll all by my self. och det är himla mysigt det
med (: ska se vad det finns för filmer. har lust att sy lite också. får se.
och planera vidare på tavelväggen och bläddra i nya topphälsa! ska iallafall
börja med att röja i köket efter middagen. och ta en skön varmt dusch och
peela kroppen osv. myspys! sen gör jag en kopp te och sjunker ner i soffan.

vi hörs senare! ha en jättemysig kväll. puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback