skumbad med levande ljus

god kväll vänner! hoppas ni mår bra! jag är fortfarande jättetrött och seg. så mysigt med en lugn söndagskväll. badvattnet håller på att fyllas i badkaret och jag har tänt massa levande ljus inne i badrummet. ska bli otroligt skönt att sjunka ner i det heta vattnet och få slappna av en halvtimme. sen blir det lite hemmaspa med peeling osv. (: efter det ska jag vira in mig i ett nytvättat badlakan och smörja in kroppen, hoppa i pyjamas och fårskinnstofflor och sjunka ner i sköna soffan med lite lantchips och pistageglass. gott! ska titta på någon lättsam och mysig film. köpte en film idag också, en film som jag verkligen kan rekomendera. den är så mysig. I could never be your woman heter den och man blir varm i hjärtat när man tittar på den (: får se vilken jag väljer.

nu börjar badvattnet bli färdigt! vi hörs senare! puss&kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback