sliten

god morgon! eller god natt? jag har inte sovit.. åkte och mötte upp calle i går vid tolv tiden, sen har jag varit där och snurrat och umgåts hela natten, han behöver lite extra sällskap just nu av vissa anledningar. han sov när jag smög iväg. inte den lättaste personen att få liv i direkt :p hur som helst. ringde älsklingen min när jag promenerade mot tåget och nu är jag hemma. ska ta en dusch och bädda rent i sängen, för jag la alla sängkläder i smutsen igår. sen ska jag sova. så himla trött. har varit mysigt och trevligt att umgås med honom iallafall. vi har mycket gemensamt jag och den där carln (; lärde känna varandra när vi var 18.. hundra år sen. jag är glad för honom! han är en av mina bästa vänner!

nej, nu ska jag sluta svamla och komma i säng. alexander är på bilverkstaden och byter någonting på stereon som gått sönder. sen kommer han hem. saknat honom så himla mycket, ska bli mysigt att han är ledig i en heeel vecka nu! wounderful!

sov så gott allihopa! vi hörs om några timmar! puss&kram <3

ps. tessan fick en liten alicia i natt, grattis gumman!! (: ds.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du mår bättre snart!

Se till att mysa på utav bara den! Det brukar hjälpa. :)

Kram till dig.

2009-08-27 @ 15:17:27
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback