snart natti natt.

vi har precis myst i soffan med varsinn kopp te, tittat på lyxfällan och älsklingen masserade mina fötter i en halvtimme. så nu är dom mjuka (: riktigt skönt med fotmassage. och jag är bortskämd och får det varje dag av alex. han tände massa ljus och gjorde fika och snart ska vi krypa i säng. väntar på att mamma ska ringa från österrike och prata lite med henne. hon kommer hem nästa tisdag och det ska bli riktigt skönt. jag saknar henne verkligen.

imorgon går jag upp vid halv åtta, ska åka till lyra och ha coach möte. sen åker jag hem, pluggar och städar lite, umgås med älsklingen och så (: sen vid fem tiden kommer amanda hit, så äter vi middag och umgås sen. mysigt!

ska hoppa in i duschen innan jag går och lägger mig. tänkte läsa nya elle interiör som damp ner i brevlådan. (: skönt att komma i säng i tid ikväll!

hoppas ni haft en bra kväll! (: vad ni än har hittat på. sov så gott sen! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback