tända ljus

god kväll! sitter i soffan i mjukisbyxor och tittar på 2½ men. har redan sett avsnittet.. har nog sett alla avsnitt av den här serien ^^ men det är ju kul att titta på ändå (: ska sätta på en film nu snart. och dricka upp mitt te.. bara ta av mig sminket och hoppa i pyjamasen så det är gjort. har massa tända ljus som ger ifrån sig ett mysigt sken på väggarna. snart börjar hösten komma och den är mer än välkommen. älskar hösten. alla vackra färger. helt fantastiskt underbart!

idag har jag pluggat, därav den dåliga uppdateringen. städat, ätit middag, umgåts med alexander och haft filmkväll. ja typ så (: inte suttit vid datorn mycket alltså. men så är det vissa dagar. väldigt skönt tycker jag.

har köpt lite nya soffkuddar från h&m. ska visa dom snart (: pilla ihop ett litet kollage tänkte jag!

hörs snart <3 puss&kram. här nere är filmen jag ska se snart (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback