torsdag!

hej allihopa! hoppas ni mår jättebra och har sovit gott. vi vaknade tolv. sovit i elva timmar. så vi är riktigt utvilade (: skönt med sovmorgon! vi har precis ätit frukost och klätt på oss. ska åka iväg till lyra strax för ett avslutningsmöte. jag går inte där så länge till nämligen. men en månad till ca (: sen åker vi vidare till mamma och hämtar lite hantlar till alexander som har glömt hos henne och sen vidare en snabbis till ikea. måste köpa galgar till mig! har för mycket klänningar! ^^

ska ta en dagens outfit sen också och lägga upp. (: sen senare ska jag plugga! jag har hunnit i kapp nu, hur underbart är inte det?! (: till och med lite före. men det skadar ju inte. pluggar jag ikväll och imorgon på dagen, så har jag ju helgen till roligheter!

vi ska åka nu, men vi hörs lite senare! (: ha en jättebra dag! puss&kram <3




Kommentarer
Postat av: thaikalle

Tittar in då och då.

ha en bra dag

2009-08-20 @ 13:54:28
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback