veckoplanering.

lite veckoplanering, så ni vet vad jag pysslar med och jag vet vad jag ska göra (:

söndag - plugga i några timmar, åka till ikea och köpa ramar(?) titta på nya james bond filmen med älskling! myskväll med god middag!

måndag - plugga i några timmar, färga ögonfransarna på salong vid 11:30, läkarbesök vid tre, myspyskväll med darling.

tisdag - lyra 10 till 15 (pluggar hela den tiden) hem, mysa med älskling, ev. träna? middag och bio tillsammans med helena och joakim i kista. vi ska se sommaren med göran haha (:

onsdag - fika med ann i farsta, plugga, plugg, plugga. myskväll delux med hjärtat.

torsdag - älsklingen börjar jobba efter tre veckors semester tillsammans ): ska sy på kvällen! massa pysselprojekt, barnkläder och inredningsdetaljer ska jag sätta tänderna i.

fredag - 08:20 ska till läkaren - göra en gastroskopi och sen bara vila på dagen. skicka in första inlämningsuppgiften och göra första delprovet i samhällskunskapen. HELG efter det (:



Kommentarer
Postat av: Doris

Åhh vilken tur att du har en så tidig gastroskopi-tid! Jag gjorde en för några år sedan och fick tid 16:30!!



Och då fick jag inte äta eller dricka på hela dagen, bara röka så jag kedjerökte, hehe. Det är riktigt obehagligt men det går mycket snabbt så det är snart över.



Lycka till!

2009-08-03 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback