2 dagar kvar på det här årtiondet!

hej på er! sitter och funderar på om jag ska slänga ihop en års redovisning. en tillbakablick från 2009. måste spåna lite. anteckna och minnas! mitt minne är riktigt dåligt! jag får tänka efter noga för att komma ihåg vad jag gjorde förra veckan! ^^ det är inte många dagar kvar nu på det här årtiondet. det här året har gått riktigt fort! men det har varit ett bra år! och nästa år ska bli ännu bättre. jag ska plugga vidare, ta körkortet, träna mer. ja ni vet. tusen nyårslöften. men det är inga omöjliga så det ska gå bra! vill man så går det ju! (:

vi hade det mysigt igår. satt och myste på ett fik, öppnade julklappar och pratade! känns så skönt att ha my i sitt liv. jag är så glad över henne <3 spelar ingen roll om vi hörs varje dag, eller att det går en månad i mellan. vi är lika bra vänner ändå! och det är sån vänskap jag verkligen uppskattar, avslappnad, kravlös och att man vet vart man har varandra. tack hjärtat för att du finns!

det blev thaimat igår, fick ett sms från alle "det blir mycket thaimat för dig" och ja! jag älskar det! efter maten blev det film, en av mina favoritfilmer "fröken sverige" jag älskar den blonda tjejens frisyr i den filmen, ja sminkningen också för den delen! (;

jag är riktigt segproppig idag. det blir skönt med en lugn dag! det behövs! hoppas ni får en toppendag! tack för att ni finns <3

puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Mysan

TACK att du finns i mitt liv älskling<3

2009-12-29 @ 21:33:14
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback