20 cm snö.

Hej hej! Helt underbart ute. Snö överallt. Tre minus och det snöar fortfarande. Det ska vara minus grader hela den kommande veckan. Härligt! Pratade med ann i går och det blir pulka åkning någon dag. Mysigt! :) sitter i myskläder och tittar ut genom fönstret. Vackert! Konstigt hur snö kan få en på ett sånt mysigt humör! :) i kväll ska jag och pontus ta en riktigt långpromenad tillsammans i det vackra vinterlandet. Sist vi var ute och gick i två timmar. Frös en del så i kväll blir det varma fjällräven jackan och fårskinns vantar! I morgon är det äntligen torsdag. Gissa om jag längtar efter att klä julgranen. Får fota sen. Mysigt att ta det lugnt nu innan jul. För i januari är det plugg som gäller. Båda i klassrum och distans. Körkort ska tas och extrajobb ska sökas! Har faktiskt ett på gång redan :) så nu njuter jag av att ta det lugnt och njuta av allt mysigt den här årstiden. Vi hörs senare. Ha en jättemysig kväll. Vi hörs när jag kommit in efter promenaden! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback