Julafton 09

GOD JUL ALLIHOPA! (: natten till julafton, årets mysigaste dag, den dagen som får varenda unges ögon att tindra ikapp med julgransljusen. jag älskar julen. kommer aldrig bli för gammal för att få julklappar och ge bort. jag tycker bäst om att ge bort. speciellt när det är genomtänka julklappar och det är det i år. jag är nöjd med julklappsköpen! även fast jag fick en smärre panikattack idag för att jag inte köpt allt, så löste det sig tillslut till det bästa! och nu sitter jag faktiskt här, lycklig i kroppen & knoppen och längtar efter att få krypa ner i en nybäddad säng och sova. helt slut efter julens hets. men imorgon ska jag njuta! från och med NU ska jag njuta, släppa stressen och inse att julafton bara är en dag. och det viktigaste är inte om paketen är inslagna perfekt, utan att få vara med människor man älskar. jag är så ledsen för att min mormor inte firar med oss i år. men jag hoppas innerligt att hon vet att jag älskar henne och tänker på henne hela tiden ♥

pratade nyss med calle (som jag bloggade om häromdagen), det ska bli så mysigt att åka ner och hälsa på my och honom i skåne. två favoriter inom loppet av några dagar. är inte det alldeles alldeles underbart? (: jag längtar så jag spricker! ja det känns så! vi ska hitta på massa mysiga saker. och åka pulka är nog ett måste. men my smsade idag och skrev att snön höll på att regna bort där?! pulka på gräs är ju också helt okej..

jag är för trött för det här. jag ville mest bara sticka in mitt huvud och säga god jul (: jag hoppas att ni får jättemysigt med kalle anka, julmat, julklappar, nötter, familj och vänner. tänk snaart är det nytt år också! det ska firas! <3

vi hörs imorgon, eller så hörs vi i övermorgon! kärlek till er alla! godnattpuss! <3



Kommentarer
Postat av: Petra

God Jul vännen! ( :

2009-12-24 @ 08:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback