Julmarknad

god morgon bloggen! lite smått trött, både jag och alle känner oss lite sjuka. illa. ni vet när det känns i halsen. nu ska vi bulsa på oss massa kläder. och äta vitaminer. vägrar bli sjuk till julafton! vaknade vid tio första gången, men tyckte att elva verkade mer vettigt, det är ju helg (: sen låg jag kvar och drog mig till halv tolv, måns har legat ihopringlad som en kanelbulle precis vid mitt ansikte och spunnit för fulla muggar. han ser så himla nöjd ut när man tittar på honom, snutten <3 ska snart väcka maken med frukost! blir varm choklad med vispad grädde, smörgåsar, yoghurt och massa goda pålägg! sen ska vi iväg till julmarknaden på skansen och vandra runt och ha det mysigt!

ska försöka vakna till liv nu och göra frukost! i hörs senare idag! ha en mysig lördag! stor kram till er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback