Lucia

Idag är det lucia, mysigt! ställde klockan på 06:45 och värmde lussekatter, tände ljus och kröp tillbaka ner i sängen och tittade på det fina tåget (: trött lucia och det är ju ganska förståligt. undra när hon gick upp i morse? tog och sov några timmar till och sen hoppade jag in i duschen, gjorde inpackning, leransiktsmask och peelade mig. kroppsrenovering en gång i veckan passar mig perfekt. (: ska hem till mamma snart, vara där vid sex. hon orkade inte upp imorse till lucia på tv, så det ska vi titta på. fika och dricka glögg och sånt. och såklart tända tredje ljuset. för idag är det ju tredje advent också!

har varit och strosat runt i affärer idag också, hittade några till julklappar. men mest till mig själv. så snart ska jag sätta mig och knåpa ihop en önskelista som mamma vill ha. bla. en kokbok med 500 recept på hälsosam mat. bläddrade i den och det såg riktigt gott ut! (:

ska ta och hjälpa till nu med middagen, så hörs vi senare. ha en jättemysig forstsatt luciakväll <3 puss&kram!





Kommentarer
Postat av: R

ååh vad mysigt :')

2009-12-13 @ 22:38:28
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback