promenad i snön

god kväll kära ni. hoppas ni mår jättebra (: jag har lite huvudvärk, har haft det hela dagen, men snart blir det middag. blir het korvgryta från nlife.se gott riktigt gott. jag äter inte korv i vanligafall.. inet uppvuxen med det.. mamma ville inte äta det för att det är massa skit i korv. men wienerkorv går faktikst ganska bra (: sitter alltså hos pontus nu. äta middag och sen ska vi packa på oss massa kläder. när vi gick och handlade för ett tag sen kände jag mig som en stor bebis. har världens varmaste vinterjacka. men man känner sig som en michelingubbe! ^^ hur som helst, jag fryser inte och det är det viktigaste! får se vart vi går. blir nog en lååång runda iallafall. två timmar låter som en bra tid (;

sen blir det varm chocklad och film! ska titta på astrid lindgrens jul. den är riktigt mysig! åtta dagar kvar till julafton nu! julmat, nära och kära, julklappar, julgodis, julkänsla. aw, längtar! imorgon ska jag börja slå in alla julklapparna. så det inte blir allt dagen före. tradition att mysa kvällen innan julafton med glögg, julgodis och slå in paket! så några ska jag spara såklart (:

vi hörs sen, ska hjälpa till med middagen nu! ha en mysig kväll. puss&kram <3



idag på promenad! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback