bourgie

nu är lampan betalad och skickas hit om 1-3 dagar. men frakt gick det på 1800 kr. helt wounderful (: vi håller på att fixa här hemma.. eller vi och vi. jag har sovit på soffan och blivit nerdreglad av vera som bara trampar, trampar, spinner, dregglar och gosar. haha. måste ta en dusch sen innan vi åker till mamma på middag.

älsklingen har fått våran taklampa i sovrummet att börja fungera (äntligen kan man se därinne) och nu ska han skruva ihop mina garderober. han är min handyman :D jag själv gör sådär tjejeiga saker iställer och trippar runt i lägenheten med pyjamas och höga klackar (jag var tvungen att testa mina fina skor när vi ändå drog ut massa ur garderoberna) ^^

ska nog gå och hjälpa alex nu. och se till så att vera hittar någon annan att dreggla på..

puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhhh din lyllos! Den lampan kan man ju bara inte tycka om! Var har du fått tag på den för det bra priset? Har du sett att vi har satt upp tapeten Malabar i sovrummet? Det blev riktigt bra, mysigt! Sov gott tjejen!

2009-02-03 @ 00:00:57
URL: http://fiabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback