film, fruktsallad och mys!

hej allihopa (: hoppas ni har en mysig kväll. jag sitter i min favorit pyjamas och är nyduschad. det blev inget bad, var så himla seg efter den underbart sköna massagen. oljemassage med uppiggande olja! mysigt! sen duschade vi tillsammans och stod och kramades länge. nu har jag skärt upp massa frukt och vi ska titta på film <3 den här dagen har varit perfekt. så glad att alex är ledig nu i sju dagar! bara han och jag <3

vi ska få upp listerna i vardagsrummet och åka till bauhaus och köpa färg. mellangrå, ljusgrå och silver. sen blir det målning i vardagsrummet om vi hinner den här veckan (: annars blir det nästa gång alex är ledig!

jag är så lycklig med allt i mitt liv. det är verkligen inre harmoni jag upplever varje dag. vissa kanske tror att jag bara skriver att vi har det såhär bra. men det har vi verkligen. efter många stormiga förhållanden, har jag äntligen hittat min man! min livskamrat och mitt livskärlek. njuter varje sekund! är så himla glad, lycklig och stolt över att ha världens bästa alexander i mitt liv. alla borde få ha en alexander <3

nu blri det mys, kramar och pussar, tända ljus, pyjamas, frukt, film, dämpad belysning, duntofflor och tätt in till varandra.

sen somnar vi gott i varandras armar! ha en fantastisk kväll! puss&kram <3



ibland är vi seriösa också ^^







Kommentarer
Postat av: Mysan

ni är bäst o jag saknar er så det gör ont:/<3

2009-02-26 @ 23:30:52
URL: http://mysacka.blogg.se/
Postat av: Johanna

alltså åh, jag ler stort. ni är så himla fina, jag är så glad för eran skull, att ni funnit varandra <3



puss&kram

2009-02-27 @ 00:14:24
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback