film-mys!

nyss hemkommen från familjen och riktigt mätt, så det blir bara en varmmacka för min del (: älsklingen ville att vi skulle mysa framför filmen och äta varma mackor, så varför inte :D det gick jättebra idag hos dom. känns som att lilltjejen börjar vänja sig mer vid mig nu och det känns kul (: dom var så söta och gav mig lön nu för ikväll också.. vilket jag verkligen inte hade räknat med..! ett stort bevis på fina människor "vi tar ju av din tid" men det var ju bara mysigt att få vara där! (: nu är jag iallafall hemma och ska hoppa i pyjamasen (lite tidigt, men som alla vet är jag ett riktigt mystroll på kvällen) och vad är bättre än att ha en mysig pyjamas :D ska tända massa ljus och dämpa belysningen och kura ihop mig i soffan med alex. helt helt underbart. kvalitetstid! det märks att vi varit borta från varandra mycket idag. blir en del kramar och pussar.. typ hela tiden (;

ska försöka komma i säng runt elva.. läsa och sen släcka lampan. måste vara utvilad imorgon! ska fundera lite på hur jag ska lägga upp mina dagar också.. nu när engelskan sätter igång osv. mer att plugga också! det jag har tänkt mig är följande.. det här är beroende på om jag jobbar på kvällen eller inte.. men här är först en dag när jag inte jobbar.. och när jag jobbar kommer jag avsluta studierna aningen tidigare och åka och hämta på dagis.

08:30 upp och hoppa och äta frukost.
09:30 ta bussen till gymmet (jag köper kortet på torsdag)
09:45 - 11:00 träna, simma, gruppträning (varierar från dag till dag)
11:15 ca hemma, duscha och äta lunch
12:00 - 15:00 plugga (med små raster för att inte bli vindögd..haha)
15:00 - 16:00 mellis och lite datortid
16:00 - 17:00 plugga körkortsteori
17:00 - 18:00 middagslagning
18:00 - 18:30 middag
18:30 - sovdax, datortid, tvtid, umgås med alex (:

någe på det sättet blir det nog. sen får vi se om jag klarar av att sitta hemma och plugga, vill inte bli störd på lyra heller.. har ganska svårt för att konsentrera mig när det är folk som tjoar runtomkring.. :/ vi får se hur jag gör! antingen lyra, hemma eller biblioteket.

det börjar lukta gott här hemma.. (varma mackorna) ska tvätta av mig sminket och hoppa i pyjamasen och tofflorna, tända ljus och varva ner ett par hekto (;

hoppas ni mår bra! ha en mysig kväll nu (: puss&kram!



en fräkning fanny på våran förlovningsdag <3






Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så himla fin vännen! <3!



Jag tror du kommer klara av pluggandet imorgon utmärkt, håller med dig om att det är en omöjlighet att plugga i en "bullrig" miljö...



Gud vad gott med varma mackor, vad har ni på dem? :)



Puss & kram! <3!

2009-02-16 @ 20:24:04
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag håller verkligen med!

men, sträckan örebro - stockholm tar två timmar med tåg :) that´s nice!

internet är hur bra som helst, verkligen!

du gör MIG glad sweet :)



ja, resultatet var ju verkligen jättebra, måste kännas hur kul som helst :)

tystnad eller musik i mitt fall, helst bara instrumental - så att det inte finns någon text att sjunga med i :P



det lät gott!

jag brukar ha skinka, ibland tomat, en himla massa ost, och grillkrydda! det är så otroligt gott med varma mackor!

kör ni varma mackor i ugn eller smörgåsgrill? :)



Jag mår jättebra idag. Träffat fina vänner, och insett att två av mina vänner är sådär, fullkomligt jättebra! Det kan gå lång tid mellan tillfällena då vi ses, men ändå känns det som att vi nyligen setts, det är inte någon konstig stämning alls, som det kan vara då man träffar vissa...! Så himla glad över det, så himla glad över Dem! :)

Och så har jag dessutom fått csn,s beslut om nedsättning på skulden. Så, i år behöver jag inte betala tillbaka någonting, en av alla stenar har lättat... Så otroligt skönt :)

Hoppas på en fortsatt positiv o bra vecka! :)



Vad ska du göra i veckan? :)



PUSS fina, fina du <3<3<3!!!

2009-02-16 @ 22:31:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback