filmtips

crazy/beautiful (världens bästa film)
Forgetting Sarah Marshall
patrik 1,5
step up to the streets
my summer of love
den blåa lagunen
tillbaka till den blå lagunen
true romance
p.s i love you
a lot like love
tuck everlasting
music and lyrics
linas kvällsbok
dagboken
the holiday
ciao bella
för evigt
save the last dance
down to you
catch & release
honey
a walk to remember
ghost
love actually
dreamers
just my luck
ingen kan älska som vi
en kärlekshistoria (lite seg, men mysig)
finding neverland
uptown girls
he's the girl
isprinsessan
tjenare kungen
little miss sunshine
40 days and 40 nights
brokeback mountain
welcome to the dollhouse
låt den rätte komma in
stardust
she's all that
twilight (bioaktuell)

alla är filmer som jag verkligen gillar. se, njut, le, skratta, gråt, bli varm inuti, älska!

puss (:





Kommentarer
Postat av: Johanna

nu ska jag läsa om de som jag inte har sett :D tack sötnos!

jag laddar ner faktiskt (A)

hur gör ni? :)

det känns lite som att vi har ganska lik filmsmak :)



jag ska fixa en lista under dagen! :D



PUSS <3<3!

2009-02-20 @ 14:36:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Erica

Den nya kommer bli ÄNNU finare! :D

2009-02-20 @ 15:50:49
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Mysan

du har ju glömt den bästa av alla, crazy beautiful

Jag saknar dig Fanny, jätte mycket:(

2009-02-21 @ 14:37:01
URL: http://mysacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback