God kväll (:

har ni haft en bra kväll? hoppas det! jag sitter och lyssnar på soundtracket till filmen jag såg nu ikväll, skitbra film! jag grät, skrattade, log, mådde bra och fick en bra må-bra-feeling i kroppen. wild child heter den! se den!

jag är på riktigt bra humör, förstår inte vad det är med mig..? på några månader har det förändrats så himla mycket. inuti mig, i min kropp, i mitt psyke. tack någon där uppe.. eller helt enkelt.. tack mig själv! <3

har varit en hurtbulle och tränat magen nyss. det finns en maskin på gymmet som är riktigt bra för magen. den kommer jag bli bra kompis med. jag hoppas jag orkar med träningen imorgon, blir det inte gruppträning, så ska jag iallafall dit och träna på gymmet. så jag känner mig lite vettig iallafall (: är ledig imorgon, eller ja, jag ska inte till lyra, utan pluggar hemma som idag. sen blir det någon slags träning på kvällen och så. längtar tills alex är ledig. på torsdag går han av. saknar honom verkligen. så det ska bli jättemysigt att få hitta på massa gosiga saker med honom <3 vi behöver det. det är plågsamt att inte ses hela tiden. många säger att man får ett bättre förhållande när man ses mindre.. så är det inte för oss, jag skulle gärna sitta ihop med alle. dag som natt. <3

jag ska ringa mamma och säga god natt till henne och sen ska jag försöka komma till ro. just nu känner jag mig helt hyper.. inte det bästa att aktivera sig så på kvällen. så nu ska jag varva ner.

sov nu så gott, vi hörs imorgon. puss&kram fina ni.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback