God morgon måndag!

hoppas ni sovit gott! (: jag vaknade halv åtta och var inte så jätteutvilad, tyvärr. nervös och hade svårt att somna i gårkväll. men tröttheten börjar redan lägga sig och jag ser fram emot idag! första dagen med engelskan, som kommer hålla på i tre månader. skönt att komma igång :D

jag kom upp till ett dukat frukostbord med världens sötaste lapp skriven av baby him self. han är så fin mitt hjärta (: glad jag blev! ska bre några extra mackor och ta med mig så jag kan äta när jag blir hungrig, åker hem vid två och umgås med älsklingen. han hämtar upp mig vid bussen och sen åker vi och hämtar ut några böcker som jag beställt.

inatt var jag påväg att köpa en helsvart stringhylla pocket. hello..! jag ska sälja mina två "riktiga" stringhyllor för den väggen jag skulle haft ena på var tyvärr för liten.. och jag har tänkt och tänkt om det finns någon annan vägg, men nej.. det finns det inte :P så en string pocket i svart får det bli. ska dock vänta för jag köpte ju som sagt kartell bougrie lampan för nästan två tusen nyligen :P

ev så kommer mamma & adolf ikväll (: då ska jag bjuda henne på middag och sen blir det säkert film (: mysigt! saknar min mamma så det är bara att passa på att träffas när man är ledig! på tisdag mellan 18:30 - 19:20 har jag bokat in mig på ett spinning pass.. tog bas.. för jag har hört att det är ganska kämpigt med spinning ^^ ska bli riktigt kul iallafall!

snön ligger kvar fortfarande, måste vara upp mot 20 cm nu. fint med så vitt ute, speciellt på kvällarna, då himlen blir sådär lila orange och allt ser upplyst ut. vacker. kanske kan få ut mamma och adolf på en lite kvällspromenad ikväll. hade varit riktigt skönt! på kvällarna är allt så tyst också. mysigt!

jag har redan packat "väskan" fick bli en liten svart hård påse från make up store. med engelska böckerna och frukt. nu ska jag bara bre några mackor också (: sen är jag klar att gå till bussen.

hoppas ni får en underbar start på den här veckan! (:

puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Pyrah

Jag är intresserad av att köpa någon av stringhyllorna om du ska sälja dem! :)

2009-02-23 @ 11:02:24
Postat av: Hanna

Måndagar är ju helt omöjliga att gå upp på! Ska bli skönt att få in en bra dygnsrytm nu efter helgen igen. Synd angående dina stringhyllor, vad är det för skillnad på string och string pocket egentligen? Kramen

2009-02-23 @ 14:59:46
URL: http://greenrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback