God natt!

nu ska jag somna under mitt underbara duntäcke. och jag skulle göra vad som helst för att ha dig här älskling. det känns som jag ska börja gråta när som helst.. kan sakna honom så mycket så det gör ont. och nu saknar jag verkligen så det värker.. imorgon är det en spännande dag. jag längtar! så jag vill somna fort så jag kan gå upp och spendera min dag på bästa sätt! klockan ringer halv nio imorgon, jag vill ha tid på mig innan jag ska promenera till bussen och åka till lyra! ska göra massa roliga saker där imorgon! vet inte när jag slutar, inte allt för sent hoppas jag för klockan halv tre kommer sarah och hämtar mig. vi ska åka och hämta barnen på dagis och i skolan. sen ska jag äta middag hos dom. det är alltså familjen som jag ska jobba hos en till två dagar i veckan (: är lite nervös, tänk om barnen tycker jag är skittråkig? fast barn brukar gilla mig. jag är bra på att "gå ner" i deras nivå och struntar i om jag smutsar ner mig. att leka i sandlådan har väl ingen dött av?! jag blir alltid förvånad över föräldrar som bara står och stirrar på sina barn i lekparken.. lek med dom istället (:

ska försöka hitta en tidning att bläddra i. om jag inte pluggar teorin. får se (:

hoppas ni sover gott sen. puss&kram!



mamma frågade i kväll hur det är att pussa på så fylliga läppar (alexander har ju som ni kanske sätt väldigt tjocka läppar) och mitt svar blev precis som askungen sa "alldeles alldeles underbart"




Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är så söta ihop!!

2009-02-09 @ 01:07:39
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: petra

gulligt gulligt...

2009-02-09 @ 10:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback