Happy Friday!

och både jag och alex är som två levande döda. jisses vad vi är trötta. får hoppas att det ger med sig under dagen ^^ men vi får skylla oss själva. ligger man och pratar och myser halva natten, ja, då ÄR man trött dagen efter.. hm.

filmen yes man var riktigt bra. en bra film att se för människor som vill göra saker, men aldrig gör dom. en peppande film helt enkelt. (:

jag ska iväg på möte en halvtimme, alex kör mig, och väntar på mig, sen åker vi till bauhaus. vi har inga andra planer för idag. förutom att umgås, mysa och bara vara. riktigt skönt! för då kan man göra precis vad som faller en in. hade varit mysigt med en kvällspromenad hand i hand. vi får se (: film blir det iallafall. dte är ju så mysigt att ligga i soffan tillsammans och titta!

älsklingen håller på att göra frukost och jag sitter och jäspar i soffan. tror det är klart snart, ska gå och hjälpa till med det sista.

hoppas ni får en jättemysig helg! (: puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback