här sitter jag just nu..

i våran mysiga fåtölj. vi bara älskar den. den är inte så himla snygg, men ack så skön (: 150 kr för en skinnfåtölj på blocket är ett riktigt bra kap! nu ser ni kulla lampan på bilden också (: i rätt höjd. vera ligger här brevid mig och sussar och jag pratade precis med mamma. hon kommer om en timme drygt, så jag ska passa på att plocka undan i köket, duscha och tvätta håret och klä på mig rentvättade mjukisbyxor. sen hämtar hon upp mig så åker vi ner till affären och köper lördagsgodis till oss (: sen blir det antingen melodifestivalen eller en film. vi får se (: mig kvittar det!

hoppas ni får en helt underbar lördagskväll. njut och mys ordenltigt nu! <3 puss&kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback