hej allihopa! (:

ska ställa mig i köket nu och laga kvällens middag! det blir Dinkelsallad med chèvre, rostade pinjenötter och granatäpple, det såg riktigt gott ut på bilden så vi får hoppas att det är det också ^^ älsklingen dammsuger medans jag lagar mat, så är vi mer effektiva. vill ha så mycket tid tillsammans som möjligt. när han är ledig då vill vi laga mat ihop, mycket mysigare så (: men när det är ont om tid blir det såhär istället.

alexanders bror christoffer jobbar på en fabrik som gör saker i plexi. hittade en hushållsrullshållare i plexiglas på nätet som var jättefin och nu har han gjort en sån till oss i vitaste vitt (: är han inte för gullig, så säg :D jag blev skitglad. får fota sen! nu måste vi bara köpa hushållspapper (:

nej, nu måste jag börja med maten så det inte blir för stressigt.. återkommer senare (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Myrna

Hittade precis det här gammla mailet:

Varje slag mitt hjärta slår, så hoppas jag att du förstår, att varje slag, det slår för dig. Utan dig skulle jag inte kunna leva mer. Du lärde mig le åt allt som var svårt, Du finns vid min sida när livet är hårt. Tack för att du finns och lyser upp min dag för hoppar du, så hoppar jag!



som du skickade till mig när vi gick i skolan .. fett sött :D

2009-02-06 @ 17:31:35
URL: http://justdirtyoldlies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback