hej vänner

gud jag har så sjukt ont i min kropp. ena benet får jag släpa fram för att komma någonstans... det gör så ont. försöker gå "normalt" men det smärtar. då vet man att man har tränat, haha (:

jag sitter i soffan och kollar på rosings dejtingprogram. fun fun. allt verkar ganska ytligt, men vi får se (: kan tänka mig att killarna är nervösa nu! sen blir det filmkväll med tända ljus, pyjamas, nergosad i soffan med en stor kopp kanelte. myspys!

efter träningen har jag pluggat engelska, gick igenom allt jag pluggat igår och idag, bara för att verkligen lära mig. för dte är ju det jag vill, ha en grundlig inlärning och inte bara ytlig för att komma ihåg till proven. så det jar jag pysslat med (: och sen har jag legat i fåtöljen med vetekudde på benet. så skönt! lite bättre nu (: får se om jag klarar av träningen imorgon. just nu känner jag mig som en gammal tant ):

hoppas att ni får en jättemysig kväll! ta hand om er, hörs senare puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback