help

jag får massa mejl från olika läsare om depressioner, nedstämdhet och ångest.. att inte räcka till. att ständigt kämpa mot allt tufft i livet. jag önskar så innerligt att jag kunde mejla så mycket som jag bara hade orkat. men just nu är mins studier första prio. därför har jag kommit på den fiffiga idén att skriva lite stöttande ord och tänkvärda saker här i bloggen. ge var och en (även ni som inte mejlat såklart) en liten spark till att nå ett bättre och lyckligare liv. även fast ni mår bra, så finns det alltid någonting man inte tänkt på innan..

låter det som någonting? hoppas (: och självklart ska n fortsätta mejla. en läsare skrev att det inte gör någonting om jag inte alltid svarar.. men det är skönt att bara skriva av sig och veta att det är någon på andra sidan som faktiskt läser och som tänker på dig!

kram på er <3 och tack för att ni mejlar mig. blir otroligt rörd och glad att ni vill öppna er för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback