Hemma hemma hemma

åh jag har saknat hemma. jag är för hemmakär helt enkelt (: vi har haft det jättekul. men gud vilka busungar. jag höll på att somna på bussen hem. mamma sarah sa att dom inte vanligtvis brukar vara så galna. och jag tror som hon att dom inte kommer vara det när jag är ensam med dom sen (: det ska bli skitroligt rent ut sagt och jag längtar redan till fredag! kommer få lite sämre lön än vad jag hoppats på, men vad gör det när man trivs?! och det är ju huvudsaken. bra med erfarenhet också! (: och det handlade bara om några kr mindre. så spela rulle!

nu är jag iallafall hemma. trött och tesugen. ska koka lite vatten och göra mig en kopp te. vill titta på film också! har massa bra att se. ska tvätta av mitt smink och plocka ur linserna. är helt grusig och torr i ögonen! ^^

hur mår ni? jag blev jätteglad för alla era kommentarer! ni är så fina. puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad roligt att det verkade bra sötnos! :) tror det kommer gå toppen för dig! och som du säger - huvudsaken är ju att man trivs, pengarna är bara ett plus! den här grejen var ju en ganska spontan grej nu ändå, så du får ju mer pengar, än du fått om du inte skulle hoppat på det :D



man är ganska hemmakär faktiskt, det är alltid himla skönt att komma hem! andas ut efter dagens händelser.





kan du inte skriva en lista på filmtips åt mig? i alla genrer utom science fiction! vore fint :D



PUSS <3!

2009-02-09 @ 21:35:38
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback