inget vettigt

vi hoppar runt i lägenheten som två galningar. här blir inget vettigt gjort ska ni veta. eller jo lite (: men det ser ut som en kaos med all tvätt som hänger överallt på ställningar, mina kläder och skor över hela sängen och damm från borrmaskinen. mitt hår står på ända, jag har pyjamas, glasögon och är allmänt ful. men vad gör det, jag är ju redan gift?! haha (: nerå. ska hoppa in i duschen och snygga till mig ett hekto. sen åker vi till mami.

hoppas ni får en supermysig kväll. det ska vi ha! hörs ikväll kära ni. puss&kram (:





Kommentarer
Postat av: Anonym

åh holiday är så mysig :)

ni verkar ha en fin kväll!



nu på kävllskvisten gör jag inte mycket, började se en film- men somnade. tidigare idag var jag ju i ett köpcenter och letade jobb! ;*



puss&kram!

2009-02-02 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback