köket

vi har vita trådgardiner nu. skitfula är dom. prövade med vita panelgardiner, men det såg så instängt ut.. så jag funderar på att köpa vitt tyg och sy en gardinkappa. hade nog varit det snyggaste! och vitt tyg kan man ju hitta billigt på tex ikea (: får nog bli ett inköp nästa besök på det blå gula varuhuset! (:

nu ser det ut såhär i köket!





sen ska jag pyssla och måla kitchen på ena väggen i köket (:

'

sånna här stolar står på önskelistan. fast jag velar mellan svarta och vita.. vi får se (: snygga som bara den är dom!

men först ska jag spara ihop till köksrenoveringen.. sen ska det piffas massa :D och köpa möbler, lampor och annat skoj (:




Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

sånna stolar ska vi oxå köpa till köket!! :) kram

2009-02-03 @ 01:28:52
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback