Lördasgmiddag!

vi håller på ute i köket med middagen (: blir en riktigt god middag ikväll. helstekt fläskfilé, hasselbackspotatis, vitlöksbröd på baugetter, sallad och till efterätt ska vi äta panacotta med passionsfrukt överst. mums! är redan jättehungrig! älsklingen ska åka till jobbet klockan sex, så vi äter nog om snart! (: ska börja steka fläskfilén nu, så den hinner bli klar!

var och handlade kulla lampan. gillar den massa. men jisses vad hög den är! på ikeas hemsida står det att den ska vara 150 cm.. och den är 170 cm. hmhm. lika lång som mig :P får se hur länge den stannar. kanske är en vanesak också?! (: hoppas! det är perfekt med de tre olika dimmlägena! vi har på mitten nu ikväll. ska tända massa värmeljus och stearin ljus nu så vi kommer in i riktigt mysstämning! vi har stått och hånglat massa i köket. mys!!!

hoppas eran lördasgkväll blir jättemysig! vi hörs lite senare (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

maten lät otroligt god! panacotta har jag faktiskt aldrig ätit, men alla säger att det är väldigt gott - så, jag kanske borde, äta det någon gång, på något sätt.. ;p





jag har ett filmtips: The secret life of bees, du kan se trailern på min blogg. jag log och jag grät floder. helt underbart fin film! ;*



Puss&kram

2009-02-07 @ 18:34:16
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Hanna

Låter som en riktigt god middag, hoppas att det smakade! Foto utmaning i min blogg för dig om du vill! Ha det bra!

2009-02-07 @ 19:39:14
URL: http://greenrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback