mer mjukisbrallor åt folket!

hej allihopa! hoppas ni mår fint därute i vita avlånga kalla sverige. här hemma poppar jag förfullt på stereon.. har frågat massa ggr om våran granne hör oss.. "inte ett ljud" ibland är det bra att ha betongväggar ^^ jag hatar dom när vi ska borra upp saker.. hyllor, tavlor mm.. det är stora stenar i betongväggarna. man blir ju galen ibland! (: men att ha tjocka betongväggar är riktigt bra när man älskar att spela musik.

jag sitter och väntar på mamma! vi ska äta middag ihop. jag åt lite med alex innan, men ska även äta lite med mamma. mysigt! hon kommer nog om en halvtimme. sen efter middagen måste jag duscha. alltid skönt att slappa i soffan sen resten av kvällen om man är nyduschad och har pyjamas på sig! ni som inte insett det: jag är en mjukis och pyjamas person. folk som sitter med tighta jeans i soffan hemma är ofatbart för mig, haha (: så obekvämt! mer mjukisbrallor åt folket!

ska sätta mig och läsa några sidor ur engelska boken också! skönt att ligga före planeringen. då får man känna sig duktig ^^

ska plocka lite här och tända ljus, duka och fixa lite innan mami & adolf kommer.

hoppas ni får en fin kväll. vi hörs senare! puss&kram!




favorit mjukisarna!




Kommentarer
Postat av: Carina

Här är en till som tycker att mysbyxor är det bästa som finns :-))

Var har du hittat dom där vita snygga brallorna ??

2009-02-23 @ 18:19:49
Postat av: Erica

Det är också en trea. Vi har ju två badrum i den här 3an i den vi flyttar till är det bara ett, det är den enda skillnaden.

Nä den kommer behövas göra om. Men min karl älskar ju det, så måla och tapetsera gör han på en helg :)

2009-02-23 @ 21:10:24
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback