mys!

myspyskväll. masserade älsklingen i en timme, sen lyssnade vi på gamla lugna kärlekslåtar av bryan adams. dansade tryckare och kände hur våra hjärtan slog i takt. pirrar verkligen i min mage när jag är nära honom. varför slutar man vara nykär? jag vill vara såhär nykär hela livet ut. det blir vad man gör det till helt enkelt. <3 och vi vill likadant. han är underbar min kärlek.

duschade tillsammans och tvättade håret, smorde in mig med en äpple & vanilj lotion från aco, luktar ljuvligt! nu ska pyjamasen på och vi ska sätta oss och fika i köket. blir antingen ben & jerry glass eller varm ostkaka med sylt och grädde. är det lördag så är det :D vi ska välja ut ett sällskapsspel och sitta och mysa (: inte så jättetrött, men sen blir det skönt att krypa ner i sängen.

imorgon är det en ny dag. söndag, vilodagen och det ska vi verkligen inte göra..! hoppas väggen hinner bli klar tills kvällen, då ska ni få se resultat såklart!

och tack för alla era fina kommentarer. ni vet väl att jag aldrig skulle skriva den här bloggen utan er. och era ord värmer verkligen. tänk att en sån "liten" sak kan göra en annan så glad. ni som har egna bloggar vet vad jag pratar om! underbara ni <3

nu ska jag välja ut någon skön pyjamas och gå och göra chailatte..igen. så gott ju (:

puss&kram, sov så gott sen när det är dax!



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh gud, jag är himla avundsjuk på den där ben and jerry- glassen! så fort jag har ett jobb ska jag köpa cookiedough och half baked, och förmodligen den som jag glömmer vad den heter, men som är chokladglass med browniebitar i! åh, lite som för att fira! haha, jag hoppas jag får ett jobb snart - inte bara pga att jag ska köpa ben and jerry dock ;)





puss&kram fina du <3

2009-03-01 @ 11:05:39
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback