önskning av en sann te älskare

den här tebryggaren från eva solo önskar jag mig! ännu en sak på vill ha listan alltså ^^ så fin.

Produktbeskrivning Tebryggandet blir ett rent nöje! Glasflaskans dräkt håller teet varmt samtidigt som den framhäver flaskans vackert rundade form. Flaskan är utrustad med Eva Solos patenterade droppfria hällpip. Teet kan bryggas på två olika sätt. Antingen låter du tebladen flyta fritt i vattnet, för att hållas kvar av silen när du serverar. Eller så placerar du teet inuti silen, låter teet bryggas tills det fått lagom smak, för att sedan pressa bladen till botten av silen och därmed avbryta bryggningen. 649 kr kostar den.





Kommentarer
Postat av: Johanna

(svarade i "kontakt"- rutan istället...)





himla tjusig tebryggare!



<3!

2009-02-28 @ 13:38:03
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Tanya

Teet blir underbart gott i denna, hur man brygger teet är beroenda av vilken tesort man använder =) Om du kikar in i bloggen har jag precis skrivit om "fodralen" jag sytt till våra eva solo glas (dock är det dom stora glasen vi har) Ha en fortsatt mysig helg! Kram =)

2009-02-28 @ 19:16:30
URL: http://datsmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback