Oppe med töppen.

faktiskt inte så trött. som jag trodde att jag skulle vara. somnade runt ett tiden i går. ikväll måste jag komma i säng betydligt tidigare! (: ska fixa lite frukost snart! tror bara att det blir fil med allbran.. är inte så jättehungrig. solen är påväg upp. idag blir det en fin dag! ska bli mysigt att träffa mamma också! (:

jag har köpt en lampa.. kan ni gissa vilken? jag har velat ha den ett bra tag och skrev om den för flera månader sen.. okej, lite svårt kanske att gissa? så jag ska avslöja ;D en transparent kartell bourgie. hittade en för 1600 kr istället för 2600 som på många ställen. iallafall någonting (: frågade alex om det var okej och hans svar löd typ "ja, jaha, aa den lampan du pratat om i flera månader..?! mm.. jag vet att den ger i från sig ett jättefint sken" haha (: han lät lite lagom road lixom (;

ska nog göra lite frukost nu.. sen blir det bloggläsning och kolla mejlen (: hoppas ni får en jättebra dag! ta hand om er så hörs vi lite senare! jag kommer hem runt tolv igen!

puss&kram! (:





Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tyckte lampan var nice :D

och tapeten i inlägget ovan... JÄTTEsnygg!!



Puss&kram

2009-02-02 @ 15:51:59
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Vart var den så billig??

kram

2009-02-03 @ 01:31:07
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback