paus

vi tar en liten paus i filmen just nu! har pratat med helena en stund i telefon, och det är alltid lika mysigt! men nu ska vi kolla vidare och sen blir det sängen. är riktigt trött nu och jag längtar till våran mysiga, varma säng! krypa ner mellan vita lakan, kramas och pussas, läsa och prata.. sova och sen vakna utvilade! imorgon är det våran dag. en dag när vi kan göra precis vad vi vill. inga möten, inget jobb, inget alls. bara massa kärlek! hur underbart låter inte det?! helt underbart om ni frågar mig! (: vi ska åka till norra sidan av stockholm och promenera i ett villaområde vid vattnet. ett lugnt, fint, modernt villaområde, precis vid vattnet. ett av ställena som vi pratat om att bygga vårat hus på. det ska bli väldigt skönt att komma ut och gå. hand i hand, du och jag älskling! men innan vi åker blir det en mysig frukost med tända ljus i pyjamas, morgonrock och tofflor.

nu ska vi se klart på filmen! sov så gott alla ni därute <3 puss&kram!



du och jag, sida vid sida, genom hela livet. precis som det ska vara.

- jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Johanna

jag älskar den där bilden på er sötnos! :)



hoppas på att få se några fina kort från eran promenad idag! :)



Puss&kram!

2009-02-18 @ 10:21:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback