slut som artist!

äntligen fredag, äntligen hemma efter en dag fullproppad av aktiviteter. nu är det HELG :D ikväll slappar jag i soffan framför let's dance! myspys! och i säng ganska tidigt.. som sagt, mycket idag och nu är jag lite trött..! imorgon är det alla hjärtans dag och vi ska laga tre rätters middag här hemma. jag ska leta upp någon god förrätt och efterätt också (: sen blir det bio, twilight som jag längtat efter att se! (: så det blir en lugn och mysig dag och kväll för oss (: vad ska ni hitta på för mysigt imorgon? det viktigaste för oss är att vi är med varandra (: såklart! jag är SÅ glad att alexander är ledig (: mys!

ska dra min dag lite fort..! vaknade vid halv åtta, åt frukost, två ägg och en kopp grön te.. klädde på mig och gick till bussen med musik i lurarna. åkte till lyra och hade möte med studievägledare och pluggade! sen tog jag bussen hem till mamma och åt lunch med henne, blodpudding med rivna morötter, stekt bacon och juice.. gott. sjukt gott. har fått för mig att det var äckligt! haha (: och nyttigt är det ju också. sen pratade vi lite och jag gjorde en liten övning på henne som heter bildresa.. riktigt spännande om man får reda på massa om sitt undermedvetna! coolt (: jag tog tåget till liljeholmen och till levy, var där en timme och pratade om utbildningar och framtiden. det känns så peppande att gå dit. får massa beröm (: alltid kul. för ja, beröm är jag värd. har kommit så sjukt långt på bara några månader! riktigt roligt! (: sen hämtade baby mig. hann inte ta mig komunalt till vega. så jag fick skjuts av honom (: fick några mysiga minuter ihop och sen hoppade jag ut ur våran bil och in i sarahs och barnens bil. åkte hem till dom och sen var det full rulle i tre timmar med vattenlekar i köket, matlagning, fem myror är fler än fyra elefanter på tvn, middag och glass med kola och chocklad sås efter åt (vi fick lov att äta glass, det är ju helg) och jisses vad det var glass och sås öövveerallt. blev till att byta kläder på barnen och passade på att byta blöja då också. när blöjan var bytt på lilleman fick jag ett stort skratt i ansiktet.. det var tydlugen poulärt, haha (: sen satt vi i soffan, tände mysbelysningen och läste böcker. frågade "vart är dumbo" så fick dom peka osv (: lekte med klossar, bilar och dockor och ja.. hade jättemysigt! när pappan kom hem vid halv sju kollade jag upp bussen och sen sa jag hej då till alla och begav mig till bussen. tog en halvtimme att komma hem.. sen när dom flyttar kommer det ta 15 min med direktbuss (: pappan från familjen som jag var hos i går ringde tillbaka idag och dom tyckte det kändes bra med mig, så nu ska jag dit på måndag och äta middag och umgås med dom (: jättekul! kommer nog bli några kvällar med hämtning på dagis, middag, lek, välling och sova.. sen sitter jag där tills föräldrarna kommer hem! och då kan jag passa på att plugga när hon sover. det är ju bra.

ska titta vidare på let's dance nu och bara ta det lugnt, sen blir det en skön dusch och hoppa i pyjamasen! ska ringa morfar och säga grattis också (: jag beställde en stor blombukett i går från euroflorist.. igår kväll och i morse hängde buketten på hans dörr :D så coolt att det går att fixa en blombukett till utlandet. vi hörs snart igen (: ha en jättemysig kväll.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hey sweet! Missed you today ;*



Men det låter som att du har haft det jättebra! Kul att familjerna gillar dig så mycket, men de gör de fullkomligt rätt i :)



har du kommit på menyn för morgondagen? :)

jag hoppas ni får det jättefint.



puss&kram <3!

2009-02-14 @ 00:40:46
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Lovisa

älska twilight

2009-02-14 @ 14:53:55
URL: http://shakeitlikethecorwd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback