tidig kväll för fanny & alexander

jag känner mig som en pensionär, haha. vad har hänt med mig? jag brukade ju sitta uppe sent, men nu längtar jag i säng! så himla behövligt att få dom där skönhetstimmarna av sömn (; och underbart att slippa lägga sig och vara dödstrött.. och faktiskt hinna läsa lite (: riktigt underbart!

kvällen har varit jättemysig! vi har suttit som två spända pinnar med ögon stora som tallrikar.. bra förklaring va, hih. iallafall. filmer var spännande nonstop. och jag blev glad att alex gillade den (: jag hade ju letat upp den och valt ut den och allt ;D vad gör man inte för sin karl! jag brukar vanligtvis inte gilla den sortens filmer.. eller ja, det är inget jag kollar på om jag är ensam. men den här var ruggigt bra!

jag saknar verkligen att göra kollage och sånt i bloggen. som jag skrev i morse finns inte tiden just nu.. hoppas ni inte tycker mitt babbel är allt för tråkigt (; ni verkar ju stanna kvar enligt statistiken iallafall (: men som sagt, det blir bättre!

nu blir det tandborstning och läsning i sängen brevid min underbara make! <3

hoppas ni sover gott sen! dröm sött. puss&kram! (:




Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kommer hålla mig kvar i evigheter gumman <3!



sov gott, pusskram!!<3

2009-02-16 @ 23:21:24
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback