Tisdag!

snozade på mobilen i en halvtimme. ställer alltid klockan innan jag ska gå upp, då lurar jag mig själv att jag fått lite sovmorgon, fast i själva verket går jag upp när jag ska (: nu har jag en timme på mig att ta det lugnt. sitter och äter frukost just nu. sen ska jag hoppa ur pyjamasen och dra på mig kläder och gå till bussen. idag är det en lugn dag. bara två timmar på lyra och sen hem, leta recept och plugga teori. sen åker vi och veckohandlar (: ikväll blir det bara att ta det lugnt. vände på dygnet nu i helgen, så inatt somnade jag inte förens halv tre. så vid elva ska jag ligga i sängen ikväll. det behöver jag verkligen! (:

ska kolla lite bloggar nu och dricka upp mitt te. vi hörs sen när jag kommer hem! ha en jättebra dag nu! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback