trött men glad!

hej mina vänner. hoppas ni mår bra. jag är som en mask i kroppen. var helt darrig när vi åkte från gymmet. jisses vad jag har kämpat ^^ men riktigt skönt var det och jag är glad att jag äntligen har kommit igång. att träna och äta nyttigt är en investering för ett långt och lyckligt liv. jag tränar inte för att jag måste, jag tränar för att jag vill må bra. (: då är det mycket roligare. ska gå in och kika på FS sidan och boka pass tills tisdag. vill köra spinning!

sitter och tittar på one tree hills med ett halvt öga och håller på att välja film. för ikväll blir det bara massa mys och sängdax tidigt. är helt slut, haha (:

ska hoppa in i en skön dusch och tvätta håret nu. hann bara med en snabb dusch innan. sen blir det pyjamas och film i soffan med en kopp varmt te, tända ljus och duntofflor på fossingarna!

ha en jättemysig kväll. puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Mysan

åh vi får hoppas tre veckor går snabbt för jag kan inte bärga mig tihi^^ mamma kommer vid nio kan jag ringa efter då?

Puss älskade skatt. Mitt hallon<3

2009-02-22 @ 19:51:58
URL: http://mysacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback