utmanad

elva sanningar om mig!

1. jag lyssnar nästan bara på "konstig" musik. sällan sån musik som spelar på tex NRJ. musiken jag lyssnar på är djup och har mening. oftast kan man förknippa den med "svensk-deppmusik"

2. ibland om jag gör något ytterst intresant på datorn, så tar jag med den in till toaletten när jag gör nr två!

3. jag är riktigt konflikträdd och hatar att vara osams med folk.. därför blir jag aldrig osams med nära vänner och familj.

4. jag kan inte äta sockerpillrena den veckan jag inte äter vanliga p-piller pga. en vana som sitter kvar från min tid som anorektiker.. sockerpiller = socker i mitt huvud och det var strängt förbjudet.. konstigt att det sitter kvar..?!

5. jag kan bli riktigt frustrerad om jag inte har en "lösning" på hur framtiden ska se ut. jag blir vilsen utan att ha en väg att gå efter.

6. jag är väldigt öppen och lätt att lära känna. bjuder mycket på mig själv och tar nästan alltid första steget in i någonting som utvecklas till vänskap.

7. jag har lika lätt som att skaffa vänner/bekanta.. klippa banden med människor som suger energi av mig. man ska bara ha människor i sitt liv som ger en energi.. inte tar.

8. har jag ett problem att lösa så kan jag inte släppa det utan att ha kommit fram till en lösning.. det kan vara riktigt jobbigt, då jag ligger långt in på natten ibland och funderar på huvudet knakar (:

9. jag är en väldigt spontan person som lätt kan föreslå galenskaper.. som att sätta sig i bilen med lite kläder och en karta och bara köra.. utan att ha bestämt ett dugg. därför är alexander så bra.. han bromsar mig och jag kör upp farten i honom (:

10. jag älskar att kramas och börjar lätt gråta om jag kramas med folk jag älskar. för ingenting är så mäktigt som en kärleksfull kram. jag och alexnader kan stå och kramas i mååånga mååånga minuter och bara känna varandras hjärtan slå. det är värme och närhet för mig!

11. jag och alexander köper bebiskläder och har gjort det sen i början av vårat förhållande.. inte hela tiden såklart. men när vi hittar någonting som vi verkligen tycker om.. vi har även en lista på barn namn (listan innehåller änsålänge 47 namn)




Kommentarer
Postat av: Johanna

bara sanning ;*



åh ja, den är helt otrolig! verkligen!



har du sett sweet november? Just like heaven? The family man? Uptown girls?





- finns så himla många söta och fina "tjej"- filmer, jag älskar dem :)





puss&kram

2009-02-06 @ 20:27:47
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Madde

hejsan, lampan kommer från halens och har superbra pris i förhållande till övriga som finns i handeln 995kr :)

Att vara öppen är en bra egenskap ;) kram och ha en fin helg

2009-02-06 @ 20:49:36
URL: http://alskadehem.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh tack så mycket :D



det är så mysigt att se den typen av filmer, lättsedda och mysiga liksom ;*

2009-02-06 @ 20:52:31
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Nej jag tror det blir jättebra med den lampan! Vilken svart lampa är det ni ska ha i taket? Ikväll ska jag montera byråerna som Kalle har köpt idag på Ikea, jippi!! Jag tycker att det är så gulligt att ni köper bebiskläder...sött! Verkar som att ni har en riktig myskväll! Kram till dig

2009-02-06 @ 21:13:05
URL: http://fiabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback