vilodagen

Idag är det söndag och söndagar är till för att vila upp sig ordentligt. jag tog sovmorgon och har myst runt här hemma sen dess (: blev en mysig frukost med tända ljus tillsammans med alexander och nu sitter jag med en kopp te här brevid mig och läser lite bloggar! utanför är det grått och mulet och här inne är det varmt och fint med levande ljus!

jag och mami skulle gått en långpromenad på isen men vädret var ju inte så roligt, så vi ska ha en myskväll med middag, fika, film och massa mys! (:

jag ringde till ikeas kundservice idag.. och mycket riktigt, kulla-lampan vi köpte har ett produktionsfel.. den är 20 cm högre än vad den ska vara.. vi ska komma in med den och sen får vi se om vi kan byta till en ny och en som är 150 cm istället för 170 (: hoppas på det! vi har ju inget kvitto. men som hon sa.. är det fel på lampan så är det klart att vi ska iallafall försöka byta. vi får se helt enkelt. ^^

ska surfa vidare nu, vi hörs senare! ha en jättemysigt söndag! puss&kram! (:





Kommentarer
Postat av: Johanna

vad skönt att det går att lösa! :)

och vilket jättefint förkläde du har!



hoppas ni får en mysig kväll du och din mamma! ;*



puss&kram!

2009-02-08 @ 17:17:27
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback