090106

hoppas att ni sovit gott! (: jag vaknade nyss. var uppe och svamlade några ggr i morse och mådde skit illa.. min första tanke var vinterkräksjukan, fy om jag åker på det. snacka om otur. bättre allt nu än sen när vi åker till österrike! haha (:

älsklingen mår inte alls bra idag stackarn, så det blir lugnt här hemma med film, mys och god mat! ska pyssla om honom mycket! han har varit så himla snäll och pysslat om mig nu när jag varit dålig. och när jag kan stå på benen igen så är det minsta jag kan göra att pyssla om honom!

tänkte lägga mig i sängen igen och äta en banan och ha bärbara datorn.. så vi hörs snart igen! om alex inte vill ha frukost vill säga (:

puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh österrike!!!

vad ska ni göra där? :)



2009-01-06 @ 11:48:04
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: fanny

johanna: vi ska hälsa på min morfar som kommer därifrån och åka skidor och ha mysigt i en vecka :D

2009-01-06 @ 11:56:30
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback